evaravenhorst.reismee.nl

The magic place called Schiphol

The magic place called Schiphol

Schiphol; daar waar het altijd weer begint. Misschien wel mijn meest favoriete plek in Nederland. Hoe fantastisch is het, gemiddeld 1100 vluchten per dag en dus nog veel meer bezoekers. Allemaal mensen met een eigen verhaal, achtergrond en bestemming. Waar zou die vrouw met die rode koffer heen gaan? En wat zou de eindbestemming van de man in pak zijn? Zou dat gezin op vakantie gaan of gaan ze familie opzoeken in het buitenland? Echt, je kan mij daar elke dag neerzetten zonder dat ik me zal vervelen. Ik ben geïntrigeerd door alles wat daar rondloopt, door alle verschillen. Mensen in allerlei soorten, maten en kleuren.

Best bijzonder hé, dat wij allemaal op dezelfde wereld wonen en dat we de mogelijkheid hebben diezelfde wereld 'zomaar' over te vliegen. Om te kunnen leren van elkaar en ervaring op te doen die je de rest van je leven met je mee draagt.

En dan is daar nog mijn verhaal. Het moment dat ik gister Schiphol binnen stapte is ook het verhaal genaamd Oeganda (weer) van start gegaan. En tien uur later zijn mijn bagage, goede moed en ik dan veilig geland op Oegandese bodem. Ik ben thuis.

Wordt weer vervolgd. Fijne dag!

Liefs,
Eva

Reacties

Reacties

Je mams

Wat beschrijf je dat weer mooi lieverd, fijn om zo een beetje met je mee te kunnen reizen! HvJ XxX

Dees

Fijn om nu al iets van je te lezen:)
Dikke xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!